Artificial Intelligence
W CLUDO stawiamy na siłę sztucznej inteligencji do obsługi powtarzalnych czynności i wsparcia konsultantów. Celem jest uwolnienie ich naturalnych umiejętności do nawiązania emocjonalnej relacji z klientem w bardziej złożonych przypadkach.
Sztuczna inteligencja jest zaszyta w technologiach dostarczanych przez CLUDO takich jak ai AMD czy też Quality Monitoring z analizą sentymentu. By być na bieżąco z technologią stworzyliśmy Pana Śmieciarza, popularnego BOTA głosowego wspierającego segregację śmieci poprzez Google Assistant.
Jednak u naszych klientów stawiamy na synergię wiedzy i doświadczenia naszych partnerów, firmy InteliWise oraz Talkie.ai z naszą wiedzą i rozwiązaniami Contact Center klasy Enteprise. Jesteśmy też otwarci na integrację z chat i voice Botami twojego dostawcy.
Widzimy naszą rolę jako firmy, która łączy tradycyjne Contact Center z rozwiązaniami automatyzującymi powtarzalne procesy. Robimy to w taki sposób by AI nie było oddzielną wyspą tylko zintegrowanym elementem całego ekosystemu.
Co zapewniamy?
- Wspieramy klienta w analizie interakcji by zidentyfikować procesy nadające się do automatyzacji.
- Integrujemy BOTy by móc je monitorować w systemie Contact Center
- Scalamy raporty z interakcji automatycznych i konsultantów
- Integrujemy systemy by zapewnić płynne przejście pomiędzy interakcją a BOTem i konsultantem
- Przekazujemy informację zebraną przez BOTa do konsultanta
- Wspieramy klientów w tworzeniu scenariusz do optymalnego wykorzystania BOTów i Konsultantów
- Integrujemy BOTa do aplikacji konsultanta w celu jego wsparcia i usprawnienia obsługi.
- Jesteśmy jednym punktem odpowiedzialność dla Twojego Contact Center
Zobacz również
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.