Skrypter

Cludo Skrypter to oparte o Jacada Agent Scripting narzędzie pozwalające na pełną optymalizację i kontrolę procesów sprzedaży i obsługi klienta przy zachowaniu naturalnie brzmiącej rozmowy.

Oprogramowanie Call Center Cludo to w pełni hostowana platforma dostarczana w modelu SaaS. Służy do kompleksowej komunikacji organizacji z odbiorcami. Umożliwia obsługę kampanii telefonicznych w trybach preview, power i predictive oraz spójny routing interakcji w kanałach: Voice, Email, Video, Czat, Sms, Video i Social Media. Nasze wirtualne call center w chmurze bazuje na technologii polecanej przez Instytut Gartnera. Posiada zaawansowany monitoring real time oraz raportowanie historyczne.


„Naszym celem jest, aby oprogramowanie call center, które dostarczamy dzisiaj, było równie dopasowane do potrzeb klientów za rok, za pięć jak i za dziesięć lat.”

Aleksander Wierciński, Cludo CEO


Więcej funkcjonalności wirtualnego
Call Center w chmurze

Zintegrowany ekosystem rozwiązań Cludo dąży do poprawy jakości obsługi klienta i skuteczności działań sprzedażowych Contact Center przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Ważnym elementem jest utrzymanie zaangażowania i zmniejszenia rotacji pracowników. Oparta o własne serwery i sprzęt sieciowy, infratruktura Cludo jest lokalnie oraz geograficzne redundantna i rozproszona na dziesiątki serwerów w trzech data centers połączonych redundantnym ringiem Ethernetowym.

  • wiele kanałów kontaktu (telefon, email, czat, video, social media)
  • pełna kontrola wydajności oprogramowania call center i pracy konsultantów dzięki możliwości dowolnego zaprojektowania raportów
  • łatwiejsze pozyskiwanie pracowników dzięki
  • możliwości pracy zdalnej możliwość outsourcowania części procesów CC przy zachowaniu spójności własnego systemu CC
  • łatwa integracja z wewnętrznymi systemami (np. CRM)
  • znacząca optymalizacja kosztów obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego przy zachowaniu wysokiej jakości usługi
  • Predictive Dialer pozwala na automatyczne wybieranie numerów dzięki czemu zwiększasz efektywność działań sprzedaży czy windykacyjnych.

Kluczowym partnerem technologicznym Cludo jest firma Collab, określona przez Instytut Gartnera jako „Visionary” w obszarze rozwiązań Contact Center. Collab jest częścią grupy zatrudniającej ponad 2000 pracowników z obrotami powyżej miliarda EUR i wdrożeniami na pięciu kontynentach. Dzięki współpracy z Collab, Cludo od 5 lat, oferuje dojrzałe i kompletne portfolio rozwiązań dla Contact Center.

Cludo dostarczane jest jako call center w chmurze, przy jednoczesnym dopasowaniu rozwiązań do specyficznych potrzeb twojego Contact Center. Zachowujemy korzyści chmury bez potrzeby kompromisów funkcjonalnych, możliwości integracji i bezpieczeństwa.

Zobacz również

Broszura produktowa

Case study

Cennik usługi

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!