ANSWERING MACHINE DETECTION

Oblicz co zyskasz z wykrywarką poczty głosowej Cludo

Ile kosztuje Cię praca konsultanta?
Całkowity koszt godziny efektywnej pracy konsultanta (wynagrodzenie, szkolenia, zarządzanie, infrastruktura)

0

0

100

Obsługa Połączenia VM

Ile czasu traci konsultant na obsługę poczty głosowej?
Ilość straconych sekund per VM (rozpoznanie przez konsultanta, oznaczenie, wrapup)

0

0

10

Czas Oczekiwania Na Połączenie

Ile czasu konsultant oczekuje na kolejne połączenie?
Średni czas oczekiwania konsultanta pomiędzy połączeniami

0

0

60

Liczba Zestawionych Połączeń

Ile połączeń wykonują konsultanci na jednym stanowisku?
Średnia liczba zestawionych połączeń per stanowisko na miesiąc

0

0

10 000

% Połączeń z VM

Jaki procent wszystkich zestawionych połączeń to poczta głosowa?
% połączeń z pocztą głosową w całości zestawionych połączeń

0

0

100

Liczba stanowisk

Ile stanowisk w Twoim Call Center obsługuje ruch wychodzący?
Liczba stanowisk outbound

0

1

1 000

Koszt per VM
0
Liczba VM per stanowisko
0
Oszczędności per stanowisko
0
Total Oszczędności CC
0
Opłaty aiAMD
0
Oszczędność netto
0

* Kliknij PRZELICZ aby dokonać kalkulacji

Chcesz poznać jak działa AMD?

Wykrywarka poczty głosowej

Oparta o Machine Learning działająca jako dodatek do każdego systemu Contact Center

Zadowolenie klienta 0% FALSE POSITIVE

Każdy klient, do którego się dodzwonisz zostaje obsłużony.

Prostota dzięki modelu SAAS

Nie inwestujesz w zmianę systemu call center, AMD działa jako dodatek do twojego oprogramowania.

Oszczędość >95% SKUTECZNOŚCI

Płacisz mniej za pracę konsultantów, gdyż nie tracą czasu na obsługę poczty głosowej.

    Wypełnij formularz

    Kontakt

    Skontaktuj się z nami!

    Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

    Napisz do nas!