ANSWERING MACHINE DETECTION
Oblicz co zyskasz z wykrywarką poczty głosowej Cludo
Ile kosztuje Cię praca konsultanta?
Całkowity koszt godziny efektywnej pracy konsultanta (wynagrodzenie, szkolenia, zarządzanie, infrastruktura)
0
100
Obsługa Połączenia VM
Ile czasu traci konsultant na obsługę poczty głosowej?
Ilość straconych sekund per VM (rozpoznanie przez konsultanta, oznaczenie, wrapup)
0
10
Czas Oczekiwania Na Połączenie
Ile czasu konsultant oczekuje na kolejne połączenie?
Średni czas oczekiwania konsultanta pomiędzy połączeniami
0
60
Liczba Zestawionych Połączeń
Ile połączeń wykonują konsultanci na jednym stanowisku?
Średnia liczba zestawionych połączeń per stanowisko na miesiąc
0
10 000
% Połączeń z VM
Jaki procent wszystkich zestawionych połączeń to poczta głosowa?
% połączeń z pocztą głosową w całości zestawionych połączeń
0
100
Liczba stanowisk
Ile stanowisk w Twoim Call Center obsługuje ruch wychodzący?
Liczba stanowisk outbound
1
1 000
* Kliknij PRZELICZ aby dokonać kalkulacji
Chcesz poznać jak działa AMD?
Wykrywarka poczty głosowej
Oparta o Machine Learning działająca jako dodatek do każdego systemu Contact Center
Zadowolenie klienta 0% FALSE POSITIVE
Każdy klient, do którego się dodzwonisz zostaje obsłużony.
Prostota dzięki modelu SAAS
Nie inwestujesz w zmianę systemu call center, AMD działa jako dodatek do twojego oprogramowania.
Oszczędość >95% SKUTECZNOŚCI
Płacisz mniej za pracę konsultantów, gdyż nie tracą czasu na obsługę poczty głosowej.
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.